Ligt eraan hoe lang het duurt. Als het meer dan een week aanhoudt is het geen spierpijn. Maar in je enkels spierpijn hebben kan best.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ooit een blessure gehad aan je enkels? Omdat je het over enkels hebt en niet over enkel zal dit waarschijnlijk niet het geval zijn.
Het zou best kunnen dat jij zwakke enkels hebt en dus minder sterke en minder spieren in je enkels hebt. Er bestaan meerdere oefeningen om deze spieren sterker te maken. Hier volgen er 2.

- Ga op één been staan en doe je ogen dicht.
- Zorg dat je been ongeveer ter hoogte van je knie opgetrokken houdt.

Doordat je de hele tijd moet balanceren worden de spieren getraind.

Als je echter niet zeker weet wat er met je enkels aan de hand is het verstandiger om een arts te raadplegen. Of ga eens bij een fysiotherapeut langs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oow, wat balen voor je. Het zou best kunnen dat je je enkels overbelast hebt of zoiets. Het zou inderdaad beter zijn geweest als de dokter er even naar gekeken had, want het lijkt me niet dat je door spierpijn 3 weken later nog op krukken moet lopen.
Sterkte ermee!