Hoe komt het dat je na een narcose je smaak qua eten kan veranderen?? Heeft dit nog te maken met de verschillende vormen van anesthesie??

Kan iemand dit medische verklaren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Narcosevloeistof zit zeker nog een week in je systeem(je bloed),veel mensen ruiken het nog omdat het door de poriën uitgescheiden word of proeven het.
Dit kan bij diverse vormen van anesthesie voorkomen en is heel gebruikelijk.

Meer ervaringen kun je lezen via onderstaande link