Herkent iemand het dat al bij de minste aanraking van de tepels je een intense dorst krijgt?

Toegevoegd na 1 minuut:
Zo ja, waardoor ontstaat dit?

Toegevoegd na 16 minuten:
N.B : Ik ben niet zwanger, nooit kinderen gekregen en ben niet aan de pil.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

Ja ik! Volgens mij heeft het iets te maken met voeden, als je baby drinkt moet je als moeder ook goed drinken.

Verklaring: Er zitten daar wat zenuwen aan elkaar geknoopt... Ik heb wel eens een speurtocht gedaan om te vinden of er ooit wat wetenschappelijks over gepubliceerd was, maar heb helaas niets kunnen vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is geen verbeelding, ik kende dit gevoel al lang voordat ik moeder werd (schat, zet even een glaasje water naast het bed...) en snapte pas waar het voor diende toen ik mijn derde kind een lange periode zoogde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
ow, mijn reactie bij Eleo was hier bedoeld. +1
kan zijn tijdens de zwangerschap
en ook door bepaalde hormonen in de pil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was bij mij niet aan de orde.
Kristal
12 jaar geleden
ha! Bijzonder, ik had er nog nooit van gehoord, weer wat geleerd :-)
Kristal
12 jaar geleden
Bovenstaande reactie van mij was onder Stippels antwoord bedoeld.