Erge pijn op de borst!? Lees beschrijving

Ik al wat pijn op de borst' maar niet zoveel als nu en weer niet goed wat ik moet doen! Ik ben pas 14 dus weet niet of dat wel klopt? Als het pijn begint te doen voel ik mijn hart ook veel sneller gaan, is dat normaal? Ik kan niet eens meer op mijn zij slapen omdat het zo pijn doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mwah, je geeft nog de voorkeur aan achter de computer kruipen in plaats van je moeder of een huisarts te waarschuwen, dus zo'n vaart zal het wel niet lopen.
Wel mee naar de dokter natuurlijk. Als het goed is zit je daar inmiddels al. En anders neem je je eigen klachten niet serieus.

Antwoorden (3)

in verreweg de meeste gevallen is pijn op de borst bij die leeftijd onschuldig. Dat je hart sneller gaat kloppen is door de stress die je krijgt als je pijn voelt. Jij denkt aan een hartaanval, en voila je hart slaat weer op hol.

Maak gerust even je vader of moeder wakker die je op je gemak kan stlelen, en ga vandaag gewoon langs de huisarts. Die kan je onderzoeken en hoogstwaarschijnlijk geruststellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook een gewone groeipijn zijn.

Ga even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook kan, is dat je kou hebt gevat op een borstspier. Dat heb ik ook wel eens en dat doet hartstikke pijn en het is ook eng, althans zeker de eerste keer.
En dat je hart sneller gaat, kan komen doordat je bang wordt.

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik zou het maar even aan je ouders vertellen voor alle zekerheid.