ik kreeg een zweer op mijn tepelhof, dat begon te zweren, te etteren, en nu zitten er verschillende gaatjes in....wat kan dat zijn?

Het was een zweer, er zat een vliesje rond, volgens mij is dat gesprongen en is de etter eruit gelopen, nu zie ik daar zo'n 5 kleine gaatjes???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Het kan een klein ontstekinkje zijn geweest en dat je nu de kanaaltjes ziet die normaal in je huid horen maar die door de ontsteking wat opgezet zijn.
Ontsmet het, doe er een steriel gaasje op en houd het in de gaten. Gaat het weer ontsteken, of krijg je pijn, of maak je zorgen: ga naar je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Porien en Galblaasjes, je kunt het besten naar de huisarts gaan, het is daar best wel gevoelig.

Toegevoegd na 22 minuten:
De huisarts zal waarschijnlijk antibiotica voorschrijven en je zult merken, je krijgt er minder last van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de dokter hier de meeste raad mee weet en jou kan vertellen wat het is..
Want dit klinkt hoe dan ook niet gezond!!!