mijn enkel is dik en blauw,koud en kan hem amper bewegen de dokter zegt die ie verstuikt is maar ik geloof hem niet wat moet ik doen niks helpt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (7)

Je kunt voor een second opinion naar een andere dokter gaan. Echter je moet je wel eerst afvragen, waarom je deze dokter niet zou geloven. Wat is er volgens jou mis met zijn diagnose?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
andere dokters zeggen weer wat anders en ik loop er ook niet meer op en wordt steeds dikker het vocht pas niet meer in me enkel dus loop in me voet door (bij me scheenbeen) en ik hou me been 24 uur perdag om hoog. En heb dit vaker gehad toen zei hij dat ook en toen had ik 2 scheurtjes in me enkel
arnica slikken en smeren, zijn 2 verschillende produkten, helpt tegen blauwe plekken en zwellingen. Mag niet op open wonden gesmeerd worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou als ik jou was toch luisteren naar wat je dokter zegt, hij is immers de professional... Ik kan wel zeggen dat ie misschien gebroken is, maar wie ben ik...
Als je het nou niet vertrouwd vraag je gewoon of je nog een keer langs kan komen, vraag om tips etc!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan altijd vragen om een foto te laten maken bij het ziekenhuis. Je kan naar de eerste hulp gaan, of vragen om een verwijsbriefje van de huisarts, die is hij je verplicht te geven als jij dat graag wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er hier veel aan wat er gebeurd is,heb je spontaan deze klachten zou ik inderdaad voor een second opinion gaan naar een andere dokter.want een spontaan koud blauw been/enkel zou ook zomaar een afsluiting van een belangrijk bloedvat kunnen zijn.
daar moet wel serieus naar gekeken worden.Als je je enkel daarin tegen hebt omgezwikt kan het zijn dat het inderdaad een kneuzing is.De klachten van een kneuzing zijn,net als een blauwe plek,niet 123 over,dat heeft tijd en rust nodig.
Maar nogmaals voel jij je niet serieus genomen door je Huisarts of je bent niet gerust gesteld dan moet je terug gaan en het nogmaals uitleggen en daarbij je ongerustheid uitspreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Ik heb dit hetzelfde met mijn pink, heb hem na laten kijken (blauw, gezwollen, zeer pijnlijk en toen het gebeurde zij de vinger knak....) Maar er was geen reden om een foto te maken want hij was toch gekneusd dit is nu 3 dagen geleden en heb nog steeds echt veel pijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had dit bij mijn teen,
ik rende debiel door de kamer en toen stootte ik mijn voet
mijn teen werd blauw en dik en er zaten 2 kleine witte bultjes op (rond de cm)(of 2 cm)
mams en ik dachten dat het gewoon gekneusd was en dat zei de dokter ook, maar t=nu naar 3a4 weken was het nog niet over dus gingen we terug en nu is het dus gebroken :D

wat ik dus wilde zeggen:
dokters maken af en toe fouten het zijn ook geen wondermensen die alles weten het zijn gewoon mensen met een studie en mensen maken nu eenmaal fouten