Wratten zijn lastige dingen en gaan soms niet weg wat je er ook tegen gebruikt. Het kan soms zelfs 5 jaar duren voordat een wrat weg gaat. Wat als laatste oplossing kan zijn naast het vriezen bij de huisarts, is een kleine ingreep om hem te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een wratt gehad ze hebben het laten bevriezen en hebben erafgeknipt je voelt er niks van succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aanstipvloeistoffen zoals formule w zijn niet pijnlijk, maar werken niet zo snel.