Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nu al twee dagen last van constante hoofdpijn en standaart pilletjes slikken helpt niet. wat moet ik doen?

Ik ben al een paar keer bij de dokter geweest en wil daar wel weer heen, maar dat kan pas weer donderdag. Ik wil voor nu een oplossing zoeken. Ik heb al Paracetamol, ibuprofen, aleve geprobeert.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
752

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel slapen en veel water drinken. Vooral rust opzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hoofdpijn kan vele oorzaken hebben o.a. vochttekort. Probeer eens om meer (water) te drinken, dat kan soms helpen. En verder, als geen enkele pijnstiller je pijn wegneemt moet je terug naar de huisarts voor verder onderzoek. Beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik heb het ook, eigenlijk sinds vandaag en als ik zo'n aanhoudende hoofdpijn heb is er vrijwel ALTIJD een sterke storing in het weer.

Ik ben net een barometer, erg gevoelig voor verandering in de druk. Wat daar nog het beste tegen help is een goede neusspray gebruiken dat je al je holtes zo goed mogelijk open hebt, dan kan die druk in je hoofd weg (of flink met sinex sprayen of stomen met dampo).

Maar helemaal over gaat het meestal niet, bij mij wordt het dan na 3-4 dagen wel weer beter.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Even de frisse lucht in wil ook weleens helpen. Overigens, als je teveel pijnstillers slikt kun je daar ook weer hoofdpijn van krijgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding