Hoe kom ik van het "beknelde" gevoel in mijn pols af?

Soms voelt het net of zit er een spier in de knoop. Dat, als ik even wapper met mijn hand, het erweer uitschiet. Maar dat doet het niet. Het blijft en het doet pijn. Ik kan het er niet "uitwapperen" en op zulke momenten doet buigen met mijn pols pijn. Wat kan het zijn en hoe kom ik er vanaf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer je onderarm eens stevig te masseren. Is dat pijnlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee alleen soms.

Antwoorden (3)

van hier moeilijk te zeggen maar het kan ook een beknelde zenuw zijn, je hebt zo'n carpal tunnel sindrome, dan zitten er bij je pols wat zenuwen van je vingers bekneld

je hebt dan trouwens wel vaak een dood gevoel in je vingers, heb je dat helemaal niet is het vast iets anders
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik ook meteen aan+
Probeer het eens bij een goede chiropractor. Die kan alles in je pols weer op z'n plek zetten. Voelt heel lekker - naderhand...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn er zenuwen bekneld in uw elleboog.
(telefoneerbotje)
Komt van overbelasting elleboog (verkeerde houding aan bureau of tafel door op de ellebogen te leunen.)
Een EMG kan dat vaststellen danwel uitsluiten.
((Electro Mio Gram)
Geldt ook voor de pols.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt.