Als ik op de zijkant van mijn voet 'tik', voel ik een tintelend gevoel. (zie uitleg) Wat is dit???

Bijvoorbeeld mijn rechtervoet. Tussen mijn grote teen en mijn hak in (meer naar de hak toe) zit een soort dik kussen. Als ik hierop tik, dan voel ik een soort tinteling. Wat kan dit zijn??

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb dit al een klein tijdje, en als ik niets doe, voel ik het niet. Als ik gewerkt heb masseer ik dat deel altijd omdat ik tijdens mijn werk alleen sta en loop, daardoor merk ik het soms en tik ik er op. Daardoor weet ik het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

waarschijnlijk slaapvoet.gaat vanzelf weer over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld dat mijn voet slaapt? Nee dit is het niet. Ik heb het vooral na het werken (sta en loop veel) en ik heb het alleen als ik erop tik, niet als ik niks doe.
Er zitten daar veel zenuwuiteinden en drukpunten,bij aantikken worden die geprikkeld en dat kan een tinteling veroorzaken.
Denk maar aan voetzoolreflexmassage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet iets schadelijks dan ? :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee , maar bij twijfel overleg je even met je huisarts.