Als ze hem kunnen breken wel, dan breken ze eerst je vinger en spalken hem daarna tegen een andere vinger zodat hij recht blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat word moeilijk ik heb het zelf gehad met een verwaarloosde duimbreuk,toen ik toch naar het ziekenhuis ging zei de specialist dat het moeilijk is om hem weer goed recht te krijgen,omdat de botje allemaal erg klein zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
afhankelijk van de aard van de breuk en de plaats kunnen ze hem doorzagen en met een plaatje weer vastzetten.
12 jaar geleden
Dat kan in sommige gevallen operatief verholpen worden,maar gebeurd wrs alleen bij een forse functiebeperking.