Is slapen met je hoofd lager slecht voor je?

Wij slapen deze vakantie op de boot, met je hoofd lager omdat we in de punt liggen (voeten in de punt). Is dit slecht voor je?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.4K

Antwoorden (3)

Nee hoor, dat kan helemaal geen kwaad. Wie aan een voet of enkel is geopereerd, maar ook b.v. mensen die een trombosebeen hebben gehad, krijgen altijd het advies om hun benen hoger te leggen tijdens de slaap. Daar is dus niks mis mee.
12 jaar geleden
je bedoeld dat je geen kussen hebt?
het is zelfs beter!
eigenlijk is het het best om zonder kussen te slapen maar omdat dat niet zo comfortabel is doen de meeste mensen het niet

maar het is dus niet slecht

ps, als je dit niet bedoelde moet je maar even dat zeggen in een reactie en zal ik dit antwoord verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoeld ze niet, de voorkant van de boot, de punt, die ligt altijd iets hoger in het water en daar liggen de voeten naar toe gericht.
Nee hoor, je bloedvaten zijn zo opgebouwd dat er geen bloed kan terugstromen. Kan gerust, niks aan de hand.

Maar wat leuk een bootvakantie, geniet ervan!