Ik heb een mobilisatie beperking op schoudergewrichten - ben diabetespatient. Ben klaar met de fysiotherapie wie heeft een goed advies ?

Toegevoegd na 24 minuten:
5 jaar fysiotherapie gehad, is volgens hem niets aan te doen dan mee te leren leven.....
Misschien een schouderspecialist ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wat voor een advies wil je? Waarom is de fysio klaar? Is hij uitbehandeld? Je kan eens naar een sport arts gaan. Een kennis van mij kon ook zijn schouder niet meer omhoog tillen. Volgens artsen en fysio niets aan te doen en accepteren. hij is bij een sportfysio geweest en doet nu alles weer met zijn arm. Acupunctuur is ook een aanrader. Alleen willlen zij jou hele lichaam in balans brengen en dat doen ze vaak met hele vieze thee kruiden. (spreek uit ervaring) Hoewel die naalden wel werkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt via je Huisarts een verwijzing krijgen voor een orthopeed als je klachten blijven aanhouden.
Je hebt altijd het recht op een second opinion dus ik zou daar zeker gebruik van maken.
Bovendien kan een Fysiotherapeut ook niet in je schouder kijken,dus ik zou me er zomaar niet bij neer leggen.Ik weet niet hoe oud jij bent maar het is nogal wat om met je (pijn) klachten te moeten leren leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in België. In een ziekenhuis in mijn buurt komen veel Nederlanders voor een behandeling bij een orthopedisch chirurg. Het is een heel vriendelijke en zachte man.
Op zijn website kan je zien welke mogelijkheden er zijn voor je schouder.

De specifieke behandeling van uw schouderprobleem zal mede bepaald worden door:

Uw leeftijd, algemene gezondheidstoestand en medische voorgeschiedenis.
De uitgebreidheid van uw letsel.
De mogelijkheid om medicatie in te nemen.
Uw opinie of voorkeur voor een behandeling.

Lees meer op zijn website:

http://www.mortele.info/patienteninfo/schouder/diagnose.asp