Vette huid van werk horeca

In de titel staat het eigenlijk al. Hoe kan het dat ik van het werken in de horeca zo'n vette huid krijg? Ik werk in de bediening van een eetcafé. Dus drank lopen en eten uit serveren. Zou het komen door de keuken waar ik de gerechten haal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Misschien hechten de dampen van frituurvet van dierlijke oorsprong zich aan de huid.
Koud vloeibaar plantaardig frituurvet is stukken minder ongezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met koud vet frituren? :S Bovendien word er in de hele horeca al vloeibaar vet gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vet dat koud ook vloeibaar is.
Het is beslist onjuist en niet waar dat in de hele horeca vet wordt gebruikt dat koud vloeibaar is.
Ander zouden ze geen reclame daarvoor maken.
Denk maar eens aan dierlijk vet zoals Ossewit.
Ik denk niet dat het door je werk komt.

Ik werk al meer dan 20 jaar in de horeca en heb daar geen last van.