Gisteren gezwommen in natuurwater. Nu ziek. Wat is dit?

Gisteren heb ik gezwommen in natuurwater. Bijna zeker te weten heb ik een slokje van het water ingeslikt.
Vannacht ben ik wakker geworden met keelpijn (vooral als ik slik) en vanochtend wordt ik wakker met pijn in m'n keel. Vooral bij het slikken. Nu is het wel ietsje minder, maar het is niet weg.
Verder moet ik vaak niezen. Dan komt er puur witte troep uit mijn neus en ook bloed.
Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Misschien niet meer dan een verkoudheidje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dit is niet goed, niet ernstig denk ik, maar ook niet goed. Ga naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan heel goed blauwalg zijn. Dat is een bacterie die door het in te slikken, klachten kan geven als keelpijn en lopende neus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou inderdaad een bacteriële infectie kunnen zijn, naar de dokter ermee!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets vergelijkbaars had ik enige jaren geleden in Frankrijk..bijna dezelfde verschijnselen en uiteindelijk bleek,dat ik paratyfus had . Zon en daglicht kon ik niet verdragen na 2 dagen,dus de halve vakantie in een zo donker mogelijke kamer op bed gelegen. De camping arts schreef een drankje uit en daarmee werd de ernst geleidelijk aan ,ietsje beter. Ga er iig van uit,dat het een bacteriële infectie is,hopelijk niet dezelfde,want dat gun ik niemand. Sterkte en hup naar de huisarts ,er mee !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt meer op een verkoudheid. momenteel heerst dat ontzettend. ik zou zeggen kijk het gewoon even aan en wordt het niet minder gedurende het weekend maandag ff een afspraak maken bij de huisarts