voel me zoooo moe en lusteloos, maar ook dwang om maar aan de gang te gaan en onrustig en gejaagd gevoel, wat is dat toch??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ga bij jezelf na of je ergens voor weg wilt lopen.. misschien dat dat de reden is waarom je het gevoel hebt dat je iets moet doen. Ik weet niet hoe oud je bent.. maar misschien kan het iets met de overgang te maken hebben..?
Als je heel moe en lusteloos bent zou ik maar even goed op jezelf passen en rustig aan doen.. en als het lang duurt misschien toch maar even naar de huisarts.
Sterkte!

Toegevoegd na 1 minuut:
Een depressie zou ook kunnen inderdaad.. maar dat voel je wel aan jezelf, als je ook heel erg somber bent en zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kunnen symptomen zijn van een mogelijke depressie.
fremar
12 jaar geleden
Brenda, het zou zo maar kunnen dat je niet meer tegen digitaal gepulste straling kan.

De belangrijkste boosdoener is dan waarschijnlijk je dect- telefoon (je draadloze "huistelefoon") Wissel deze voor een paar weken om voor een ouderwets toestel met draad en kijk hoe je je daarna voelt. Ook andere draadloze zaken bij niet gebruiken uitschakelen (draadloos internet, draadloze printer, je mobiele telefoon). Je kunt ook last van laag frequent krijgen daarom moet je bijvoorbeeld voor het slapen gaan de stekker uit het waterbed trekken, of uit de elektrische deken, of elektrisch verstelbare lattenbodem.

Het is misschien even lastig en misschien doet het voor jou helemaal niks maar ik denk dat het geen kwaad kan om het te proberen.

Mocht de dect-telefoon bij de buren (straalt dwars door de muur) vlak naast jouw hoofd staan verplaats dan je stoel of bed of ga andersom liggen (de straling valt kwadratisch af, dus een paar meter meer afstand maakt al veel uit).

Ik heb dit advies een jaartje geleden gegeven aan iemand met dezelfde klachten (had daar al twee jaar lang last van) Zij heeft mijn advies opgevolgd en mailde me na drie weken dat ze haar leven weer terug had gekregen!

Mocht je er inderdaad baat bij hebben en je wilt hier meer over weten, kijk dan bijvoorbeeld op sites als Stopumts.nl of stichtingEHS.nl