Na paar uur werken ben ik zo moe wat kan ik doen om weer fit te voelen ik ben 40 jaar en denk dat ik nu 100 ben help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je nog meer klachten? Opmerkelijke dingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wikipedia:
Vermoeidheid is over het algemeen een gevolg van een zware lichamelijke of geestelijke inspanning of een lange periode zonder slaap. Vermoeidheid kan echter ook een symptoom zijn van een lichamelijke of geestelijke aandoening, zoals hartzwakte, diabetes, hersenletsel (bijvoorbeeld een beroerte), of klinische depressie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe actief was je voorheen? Dit gezien je meest recente vraag over activiteiten. Ook of meer informatie over je slaappatroon handig om te noemen.

Antwoorden (7)

Als je deze klachten niet eerder gehad hebt, dan moet je haast wel iets onder de leden hebben. Ik raad je aan even langs de huisarts te gaan. Kan zomaar zijn dat er misschien nog een griepje naijld.

Beterschap in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry als dit misschien niet het antwoord is waar je op zit te wachten, maar de meesten van ons hier zijn niet medisch onderlegd. Vermoeidheidsklachten kunnen heel veel oorzaken hebben, waarvan de meeste vrij onschuldig en makkelijk te verhelpen zijn. We kunnen hier wel wat roepen, maar dat is speculeren en het opvolgen kan wel eens niet het gewenste effect (of misschien zelfs een tegendraads effect) hebben.
Dit is echt iets waar je mee naar de dokter moet gaan, blijf er niet te lang mee lopen. Het kan vanalles zijn, vanaf iets heel onschuldigs tot iets heel ernstigs. Als je je klachten houdt, laat je dan ook niet afschepen met 'het zal wel een griepje zijn', maar laat het goed onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bedankt
Laat je bloed eens onderzoeken. Het kan zijn dat je ergens tekorten hebt waardoor je zo moe wordt.
Blijf er niet mee rondlopen, het is misschien makkelijk op te lossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dankje wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan en beterschap!
het kan zijn dat je ff langs de huisarts moet. en anders moet je wat leuke dingen gaan doen waar je je niet teveel bij hoeft in te spannen. en wanneer je een dag vrij hebt ofzo, aan yoga doen. want dan word je ontspannen en dan voel je jezelf weer lekker fris en 30 ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Zeker even langs de huisarts gaan, het is te hopen dat je niet lijdt aan hartzwakte, diabetes of een andere aandoening. Denk goed na of je misschien nog meer opmerkelijke klachten hebt, hoe meer je aan de huisarts kunt vertellen, hoe sneller de huisarts erachter kan komen wat je hebt.
klachten van hartzwakte zijn o.a. kortademigheid en vermoeidheid,
van diabetes o.a vermoeidheid, veel dorst en veel plassen.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt zal ik doen
Ik ga sporten na het werken als ik heel moe ben! Klinkt raar maar je word fitter van sporten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even langs je huisarts gaan om bloed te laten prikken, misschien heb je wel bloedarmoede....daar word je ook heel erg moe van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Dat kan ook nog.