pijnlijke teen, hoe kan ik hem zo min mogelijk belasten?

er is gister bij voetbal iemand op mijn kleineteen gaan staan.
nu is hij paars/ blauw en rood.
hoe kan ik hem zo min mogelijk belasten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Brede schoen en anders even met sporttape vasttapen aan je andere teen. Vervolgens doorbijten en schoen aandoen. Maar beste is gewoon rust en geen schoeisel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar elke aan aanraking doet heel erg pijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan rust. Zelfs als hij gebroken is dan kan je toch weinig anders doen. Als je toch schoeisel aanmoet dan zoals ik al schreef. In sommige dingen zijn geen gemakkelijke oplossingen en moet je de pijn verdragen, waarbij dit nog een kleine pijn is. Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje.
Misschien is, zeker ook met dit lekkere weer, een teenslipper de juiste oplossing, als je toch naar buiten wilt. Verder je teen hoog laten liggen, bijvoorbeeld op de leuning van de bank. Dat wil nog wel eens helpen. En zo min mogelijk lopen en er zo min mogelijk aan zitten denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je klompen dragen? Ze zijn ruim en je teen beweegt minder en krijgt rust.
De huisarts kan er niet veel aan doen, maar toch zou ik er naartoe gaan. Het teentje kan gebroken zijn en als het geen rechte breuk is kan het later scheef gaan groeien.