Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

pijn aan de voet herkent iemand het?

ik zit vaak met mijn voeten onder me kont. Dan gaan ze natuurlijk vaak slapen. Een paar weken geleden ben ik gewoon gaan lopen en heb ik een knak of pats gevoeld en gehoord. Sinds een week of twee heb ik ontzettend pijn aan mijn voet, ik weet niet of de knak er iets mee te maken heeft. zou dit kunnen? en zou het gebroken kunnen zijn? want ik kan nog wel lopen, met veel pijn.

Toegevoegd na 8 minuten:
De pijn zit aan de bovenkant van de voet, in het verlengde van de teen naast mijn kleine teen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zoek eens op hielspoor, of die verschijnselen bij je kloppen.
Blijf er niet te lang mee sukkelen, anders is de weg terug ook weer zo lang. Ga er een keer mee naar de dokter als het niet opknapt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Nee, geen hielspoor dus. Maar bij 'ontzettende' pijn zou ik niet blijven tobben maar hulp zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je pijn kan vele oorzaken hebben: teenpeesontsteking, zenuwen die gekneld zitten (Morton), vermoeidheidsbreukje, spierscheurtje enz.
Je kan best naar een arts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je voet vlak na de knak blauw /paars werd kan ie gebroken zyn,maar kdenk eerder gekneusd. Ik loop ook wel ns op n slapende voet.vaak pyn maar meestal loos alarm, maar omdat je t al een paar weken hebt zou ik naar de huisarts gaan want denk dat er iets anders aan de hand is !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding