Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de symptomen van pfeiffer?

Ik heb namelijk altijd slaap, terwijl ik soms de klok rond slaap. (nu ben ik toevallig wakker omdat ik vanaf 8 uur in slaap ben gevallen.) Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vaak en snel moe, geregeld koorts. Als je op google intypt 'symptomen pfeiffer,' krijg je zeker weten nog veel meer te zien.
P.S: Pfeiffer is trouwens besmettelijk (het is een virus), dus als je het denkt te hebben: hou er rekening mee. Het kan ook vreselijk lang duren voordat je volkomen bent genezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over besmettelijkheid gesproken, in de UK wordt pfeifer ookwel kissing disease genoemd :-)

Andere antwoorden (5)

Opgezette klieren, moe, opgezette amandelen. Ooit pfeifer gehad? Geen zorgen, dan ben je immuun. Anders ff bloed prikken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de huisarts gaan die laat je dan bloed prikken en dan weer je het meteen zeker en hij weet ook hoe je er van af kunt komen als je het echt heb sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"hoe je er van af kunt komen", dat lukt dus niet..er is geen medicijn voor..het is tenslotte een virus..net als een verkoudheid..kan lang duren kan kort duren...ik spreek uit "ervaring"..
Pfeiffer gaat meestal ook gepaard met hoofdpijn..en inderdaad met moeheid..maar het lijkt me het beste als je naar je huisarts gaat, die laat je(als het goed is) dan bloed prikken in een ziekenhuis..die kunnen dat dan testen op een virus dat eventueel in je bloed aanwezig is...
sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie reacties hiervoor en hoofdpijn, last van milt en lever, lusteloos gevoel, koorts. Het enige wat je kunt doen ia bloed laten prikken voor zekerheid (heb nu ook zelf pfeiffer) stekte !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerste symptoom valt vaak de vermoeidheid op, die de eerste twee à drie weken het ergste is.

Andere symptomen die bijna altijd opduiken en waaraan de ziekte duidelijk te herkennen is, zijn hoge koorts, pijnlijke keelontsteking en gezwollen klieren in de nek.

Wat je het beste kan doen is je bloed laten onderzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding