Wat is stille migraine?

Ik heb al jaren migraine. Tussen de aanvallen in heb ik diezelfde verschijnselen maar niet dat overweldigende hoofdpijn. Volgens mijn vriendin heb ik ook stille migraine. Maar wat is dat?

Toegevoegd na 16 minuten:
en moet ik bij last ook immigran gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Dan heb je migraine maar dan zonder de hoofdpijn:

"Wanneer is migraine geen hoofdpijn?

Beetje vreemde vraag, die titel, om die te stellen in een blad voor hoofdpijnpatiënten. Er is immers geen hoofdpijn? Maar er is een serieus antwoord. Patiënten weten maar al te goed dat migraine gepaard gaat met kloppende of borende pijn, maar 3 tot 5% van alle migrainepatiënten ervaart ook migraine zonder dat ‘klassieke’ pijnverschijnsel, de zgn. ‘stille migraine’. Wat is dat, hoofdpijnvrije migraine?"