Dat is niet erg, en er is niets tegen te doen.
Wetenschappers zijn het er geloof ik nog steeds niet over eens wat dat kraken nou precies is, ik heb de meest wilde theorieën gelezen maar bewezen is er nog geen een.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kraken is iets met vocht toch ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze weten het niet.
Nee, dat heb ik ook is lekker fijn maar als je het tevaak doet dan heb je iets meer kans op reuma weet ik niet 100% zeker meer ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is kraken onschuldig. Heel veel mensen (eigenlijk alle) hebben een krakende (zand) als zij hun nek bewegen. Echter omdat zij er niet bij stil staan horen zij het niet. Als je er echter op gaat letten dan voel je dat heel veel gewrichten zoiets hebben. Beweeg de knie maar eens op en neer. Zelf heb ik er jaren last van maar er is bij mijn weten weinig aan te doen.