Wat is de scheurende pijn die je voelt in je voet als je lang gelopen hebt?

Ik noem dit fenomeen altijd 'scheurvoet' omdat het voelt alsof je voet uit elkaar getrokken wordt als je een stap neemt. Maar wat is het echt?

Toegevoegd na 3 dagen:
De pijn zit altijd aan de onderkant van mijn voet in het midden. Alsof het middenstuk scheurt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag, ik kan er gelukkig niet over meepraten!

Het beste antwoord

Dat klinkt als een hielspoor.

Een pijn onder je voet, alsof het inderdaad is gescheurd.

http://www.hielspoor.com/