als ik beweeg zweet ik als loop sta of iets doe zweet ik ik slik mijn vitamine en altijd moe

en bij producten eet gezond verse groentes rijst aardappelen normaal
eet patroon normaal probeer elke dag als het droog is te fietsen niets help krijg niet genoeg energie om de dag door te komen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ben je er ook kortademig bij. Heb je in rust een hoge hartslag van rond de 100. Ben je snel geprikkeld, nerveus of gejaagd? Of heb je verder nergens last van?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hele goede vraag voor de dokter.
Een bloedonderzoek is meestal al genoeg om te achterhalen wat er aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je afgevallen of zweet je ook veel 's nachts in bed? Ik zou ermee naar je huisarts gaan, het kan namelijk een symptoom van allerlei verschillende ziektes zijn.