gloeiende voeten in bed

ik heb vaak last van warme gloeiende voeten in bed ik kan ze even boven het dekbed houden maar worden toch weer warm ik krijg kramp en kan niet in slaap komen ik kan dan ook niet stil liggen met mijn voeten......wat kan ik eraan doen?????
als het erg lang duurd dan ga ik even naar beneden om op de koude vloer testaan maar dat werk wel maar zijn er nog andere opties??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Een koudwaterkruik! Bij koude voeten een warme kruik, bij warme voeten een zak met ijswater. Niet té koud, want dan lokt het ook kramp uit.

Vraagje - houd je ook vocht vast in je voeten als ze gloeien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem twee dunne dekbedden.

Het ene dekbed leg je over je hele lichaam.

Daar overheen leg je het andere dekbed. Dat leg je over je hele lichaam, behalve over je voeten. Als dat niet past, leg dat bovenste dekbed dan overdwars.

Werkt het dan nog niet, gebruik dan alleen een dekbedovertrek (dus zonder dekbed erin) als onderste laag. Daaroverheen, maar niet over je voeten, je gewone dekbed.

Bron:
Ik ben ervaringsdeskundige. Ik had vroeger precies hetzelfde probleem.
Cryofiel
13 jaar geleden
Hier heb ik soms ook last van
Ik zet altijd de koude douche een minuut op mijn voeten en dan is het weg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan de apotheker of hij cold cream heeft en smeer dat er op.