Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gloeiende voeten in bed

ik heb vaak last van warme gloeiende voeten in bed ik kan ze even boven het dekbed houden maar worden toch weer warm ik krijg kramp en kan niet in slaap komen ik kan dan ook niet stil liggen met mijn voeten......wat kan ik eraan doen?????
als het erg lang duurd dan ga ik even naar beneden om op de koude vloer testaan maar dat werk wel maar zijn er nog andere opties??????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een koudwaterkruik! Bij koude voeten een warme kruik, bij warme voeten een zak met ijswater. Niet té koud, want dan lokt het ook kramp uit.

Vraagje - houd je ook vocht vast in je voeten als ze gloeien?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Neem twee dunne dekbedden.

Het ene dekbed leg je over je hele lichaam.

Daar overheen leg je het andere dekbed. Dat leg je over je hele lichaam, behalve over je voeten. Als dat niet past, leg dat bovenste dekbed dan overdwars.

Werkt het dan nog niet, gebruik dan alleen een dekbedovertrek (dus zonder dekbed erin) als onderste laag. Daaroverheen, maar niet over je voeten, je gewone dekbed.

Bron:
Ik ben ervaringsdeskundige. Ik had vroeger precies hetzelfde probleem.
(Lees meer...)
Cryofiel
13 jaar geleden
Hier heb ik soms ook last van
Ik zet altijd de koude douche een minuut op mijn voeten en dan is het weg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan de apotheker of hij cold cream heeft en smeer dat er op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding