Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik moet de laatste tijd heel vaak plassen.

ik moet de laatste afgelopen 3 weken steeds vaker naar de wc. Ik weet niet hoe het komt, ik drink gewoon normaal. Ik eet wel iets meer dan normaal omdat ik heel erg mager was. Ik heb helemaal geen pijn bij het plassen en het is gewoon normaal. Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoe vaak iemand moet plassen verschilt erg per persoon. Sommigen plassen 2 tot 3 keer per dag terwijl er mensen zijn die wel 10 tot 12 keer naar het toilet gaan om een plasje te doen. Toch zijn er dagen dat men nog vaker moet plassen dan men gewend is, dit kan komen door verschillende oorzaken.


Lees hier verder:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/58584-waarom-moet-ik-zo-vaak-plassen.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien heb je Diabetes? Diabetes patienten hebben daar ook last van. Ik heb het ook wel eens gehad hoor maar heb geen Diabetes. Ik denk dat je gewoon verder moet gaan met je leven en dan zie je wel weer toch? Heb je na 3 weken nog steeds last even naar de huisarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je blaasontsteking, dan moet je ook heel vaak naar de wc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vragensteller zegt al dat hij of zij geen pijn heeft. Bij blaasontsteking is dit wel het geval
Kou is ook vaak een reden waarom mensen vaker moeten plassen. Als het ook pijnlijk is, je krijgt verhoging/koorts of je urine krijgt een rare kleur wel naar de arts ivm mogelijk blaasontsteking.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook een schimmelinfectie zijn hier kun je wel de klachten hebben die je beschrijft.Plas je in kleine beetjes ?
Als je denkt dat je een schimmelinfectie hebt ga dan naar de dokter toe ( inwendig onderzoek is dan wel nodig)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding