Tranende ogen en koude rilling

Hoi, ik had een vraag :) heel vaak als ik mijn eigen met het paranormale bezig houd, zoals dingen opzoeken over geesten of dergelijke. Ook als ik soms al een gesprek met iemand hebt over geesten. Dan krijg ik tranende ogen alsof ik wel kan huilen, vaak met koude rillingen erbij. Ik heb hier nu al een tijdje last van, soms erger dan normaal. Ik hoop dat iemand mij een verklaring kan geven. Vriendelijk bedankt. Cor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

klinkt misschien oenig, maar misschien is het iets dat in je hoofd zit? Ik gaf namelijk vroeger over bij sommige gedachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doe je zelf.
Je houd je bewust bezig met dingen die je eigenlijk maar eng vind.
Diep in je hersenen maak je daardoor iets aan wat die angst zo groot maakt dat je daar werkelijk uiterlijk last van hebt.

Stop met die onzin.
Waarom zou je jezelf dat aan doen?

Tenzij je het lekker vind natuurlijk, zoals sommige mensen het lekker vinden om naar de meest vreselijke horror te kijken.