Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (15)

Ik heb precies hetzelfde ik weet ook niet wat er aan te doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien de ziekte van pfeiffer?

Toegevoegd na 1 minuut:
Even wat info voor je gezocht zie bron
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou slaapgebrek kunnen zijn. Er zijn echter heel veel mogelijke oorzaken hiervoor. Als dit niet weggaat moet je naar de dokter.

Toegevoegd na 35 seconden:
Zoals anderen zeggen, het zou Pfeiffer kunnen zijn. Daarom dus naar de huisarts als het blijft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou op bloedarmoede kunnen wijzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het altijd aan de dokter vragen als het te lang duurt.. Ik heb zelf ziekte van pfeiffer gehad 2 jr lang daar word je niet vrolijk van!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te weinig gedronken...?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg, pfeiffer cvs (chronisch vermoeidheids syndroom) of bloedarmoede! Had t zelfde en khad pfeiffer en cvs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb hetzelfde gehad, ik denk dat het griep is!
Symptomen:
1. Hoofdpijn
2. Misselijkheid
3. Rillingen (zonder dat je het koud hebt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel je huisarts voor een afspraak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag net toevallig een reportage op AT5 over de gevaren van koolmonoxide door slecht onderhouden geisers en cv ketels.
De mensen in die reportage hadden ook last van hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en flauwvallen.
Misschien je geiser eens laten nakijken ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft er iemand al eens aan gedacht dat het ook gewoon de tijd van het jaar kan zijn?
veel mensen krijgen na de "donkere tijd"van het jaar hier klachten over. voor veel mensen is het zelfs een jaarlijks terugkomend ritueel.
even langsgaan bij je huisarts kan zeker geen kwaad !!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga alles na in en aan je lichaam, en vraag jezelf af of je er wel goed voor zorgd.
Beweeg je goed, wat belangrijk is eet je goed, drink je goed en genoeg, krijg je goede vitaminen binnen, ontspan je goed, is je plas blank of juist erg geel , is je stoelgang goed, en ga zo maar door.
Besef wel je bent uniek en je lichaam is uniek en belangrijk om het goed te onderhouden, dus geef het het beste wat er is, lukt het dan toch niet, adviseer een arts, die je bloed en je plas kan onderzoeken. Veel gezondheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding