Het kan komen van de maag of de slokdarm. Maar dat is lastig vanaf hier te beoordelen. Je doet er het beste aan om even langs je huisarts te gaan voor nader onderzoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor het antwoord en advies.
Zelf gehad nav stress, zeker even langs de huisarts gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan van alles zijn, ook stress. Toch maar even langs de dokter en niet doormodderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan een verminderde werking van het hart zijn + nog een hoop andere dingen. Dus hup naar de dokter jij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit soort zaken kunt u zich het beste vervoegen
bij de 1e hulp van een ziekenhuis.
Neem uw zorgpasje mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan!