Moet ik mij zorgen maken? (nek- en rugklachten)

Ik ben ongeveer een half jaar a een jaar geleden aan mijn hoofd opgetild, toen zeiden mijn nek en rugwervels krak. Nu hoor ik als ik bijvoorbeeld adem zo nu en dan knak. Eigenlijk met alle bewegingen vanaf mijn hoofd tot en met mijn heupen. Het doet niet zeer of dergelijke maar het is soms wel vervelend. Moet ik mij zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn je banden uitgerekt. Dan hoor je het kraken. Op zich kan het geen kwaad, maar duurt wel heel lang voordat dat weer genezen is. Er komt namelijk steeds lucht en vocht tussen de gewrichten.

Als je last krijgt wel meteen naar een dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou even langs de dokter gaan en het uit gaan leggen, ik zou er niet mee gaan zitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het pijn doet naar de dokter gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. Ik zou mij zorgen maken