Als ik slaap en mij omdraai spannen mijn spieren

Als ik slaap en wakker wort en mij omdraai trekken mijn spieren (denk ik ) strak ,het is net of je je eigen uit rekt zo voelt het , van mijn benen tot onder aan mijn rug zonder dat ik dat wil ,en kan het ook niet tegen houden, wat zou dat kunnen zijn, ik drink overdag drie glaasjes port en ik heb twee bloedverdunners ,smorgens 8 uur en savonds
8 uur maar dat doe ik al lang

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk dat je meer moet gaan bewegen ,je spieren willen dat wel dat merk je.
en het verstevigd de celwanden van je spieren zodat het bloed een goede doorstroming kan vinden.
de bloedverdunners neem je die voor b.v. de gevolgen van suikerziekte?
dan is bewegen een must.