Laatste tijd moe, energieloos, misselijk, diarree en gewichtsverlies (zonder dat is een dieet volg).

Laatste 2 weken ben ik erg moe, energieloos, misselijk heb ik last van diarree en binnen 2 weken 3,5kg afgevallen. Ik volg hier verder geen dieet voor.
Ook heb ik een opgeblazen gevoel en voelt mijn buik raar aan. (ben niet zwanger!)
Ben zelf 30 jaar, moeder van 2 kinderen en werk 4 dagen in de week. Het is allemaal goed te doen.

Mijn vraag is wat kan er zijn dat mijn buik (misschien darmen) zo raar reageren en waardoor val ik af.
Mijn lichaam voelt niet zo als het normaal moet zijn.
Af en toe ook wat licht in het hoofd.
Bij het eten van 1 broodje gaan mijn darmen gelijk werken en zit ik al heel snel weer op de wc.

Wie o wie kan mij helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.3K

Antwoorden (4)

De genoemde symptomen zijn ALTIJD een reden voor een bezoek aan de huisarts. Het kan van alles zijn, van iets onschuldigs tot ernstig.

Niet zelf gaan dokteren maar even naar de huisarts voor onderzoek en advies!

Toegevoegd na 2 minuten:
PS: gezien je klachten zou ik je aanraden om direct morgen even langs te gaan. Als er sprake is van langdurige diaree loop je het risico op uitdroging en tekorten aan voedingsstoffen. Daar kun je knap lusteloos en duizelig van worden (en gewicht verliezen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wie o wie???
je eigen huisarts kan je helpen..
lijkt wel of je darmen flink van slag zijn...
aarzel niet en bel je huisarts op!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen een dokter!

Wij hier kunnen je wel advies geven en gaan gissen, maar je kunt veel beter naar de dokter gaan, die geeft je wat of stuurt je door...

Veel beterscap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd huisarts en een tip. Laat je alvleesklier en schildklier controleren. Het eerst had een collega van mij. En het laatste had ik. Te snel werkende schildklier. Er heerst ook buikgriep maar ik weet niet of dit 2 weken mag duren. Het lijkt erop dat je darmen geen voedingsstoffen opnemen. En dan krijg je dit soort klachten. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Succes!