Wat te doen aan pijn aan mijn stuitje?

Ben vorige week door gladheid hard gevallen op stuit en achterhoofd Dokter raadde me paracetamol aan,dat helpt wel
iets maar wat kan ik nog meer doen om hier vanaf te komen

31.3K

Het beste antwoord

Ik ben ook ooit gevallen op mijn stuitje en heb er heel lang last van gehad. Het kan zijn dat je stuitje gekneusd is, maar er kan ook een breuk in zitten. Ik heb heel lang niet goed op mijn billen kunnen zitten. eigenlijk is rust en het ontlasten van je stuitje de enige remedie hiertegen. Een zwembandje opblazen en daarop zitten helpt de pijn te verlichten. En neem als de pijn te veel is, een paracetamol of een pijnstiller. Reken er wel op dat er wel anderhalf jaar overheen kan gaan, eer de pijn over is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb het ook gehad, vorige week XD
En ik nam even een lekker bad (als je die hebt)
En deed er even een warme kruik tegenaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
zeker ook dinsdag 11-01-2011 rond 10 uur,haha
Bedankt ga ik proberen!+
Een pijnlijk stuitje als gevolg van letsel dient te worden behandeld door middel van verandering van de zithouding van de patiënt. Soms geeft zitten op een ringband of temidden van kussens, waarbij het stuitje zweeft, pijnverlichting. Ontstekingsremmende geneesmiddelen of injecties met steroïden kunnen pijnverlichting geven. Indien de pijn op deze wijze niet vermindert, kan het staartbeen operatief worden verwijderd.
fremar
13 jaar geleden
Een bad met perskindol doet echt wonderen.
Zie hier voor een sample: http://www.perskindol.nl/pages/sample.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt misschien gek,maar neem een teiltje met ijskoud water en gaat daar een kwartiertje in zitten met je (weet wel),en herhaalt dit drie keer per dag .de eerste dag moet het al wat geholpen hebben.