ja dat kan ook zelfs van een geboorte nek en schouders, ook na de entingen dan word er geprikt in de spier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of dat mogelijk is als gevolg van beweging heb ik niet kunnen vinden, maar het kan in elk geval wel optreden nadat een baby is ingeënt:
Bij sommige inentingen kunnen bijverschijnselen optreden. Deze zijn meestal licht van aard. Meer informatie hierover kan degene geven die de inenting verzorgt.
- DKTP: spierpijn en roodheid op de plaats van de prik;
lichte temperatuurverhoging gedurende maximaal 24 uur
- DTP: spierpijn en roodheid op de plaats van de prik
- Hib: spierpijn en roodheid op de plaats van de prik;
lichte temperatuurverhoging
- Men-C: zwelling, spierpijn en roodheid op de plaats van de inenting, eventueel gepaard gaande met hoofdpijn, misselijkheid, braken, verlies van eetlust en koorts
- Hep B: spierpijn en roodheid op de plaats van de inenting
Amadea