wie heeft ook last van te grote slijmvliezen in zijn neus en mogelijk een oplossing

Ik heb regelmatig, bijna altijd dat mijn linkerneus gat dicht zit en ik daar heel veel minder lucht door krijg dan rechts.
Ik ben ook heel vaak verkouden en blijf vol zitten. Nu ben ik laatst hiermee bij de huisarts geweest en die vertelde dat mijn slijmvliezen in mijn linkerneusgat te groot zijn en dat dat de oorzaak van het geheel kan zijn. Ze had het over weg laten branden. Heeft iemand hier ervaring mee, hoe lang duurt herstel, echt geholpen? Kortom wie weet raad met dit verhaal, behalve dat mijn neus er af moet natuurlijk,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb niet direct last van te grote slijmvliezen maar heb weleens iets aan mijn neus laten doen (stukje van tussenschot afhakken) en daardoor zou ik NOOIT meer aan zo iets beginnen, nog afgezien van de traumatische ervaring heeft het in mijn geval niks geholpen (ik had ook een verstopte neus en vaak holte ontsteking).

Misschien krijg je een verhaal van iemand met een positieve ervaring (dat hoop ik dan maar) maar ik kan me er niks goeds bij voorstellen, dat gepruts in je neus is echt heel belastend en verder ken ik mensen die door een "werkongeval" (jaren foute stoffen inademen) te WEINIG slijmvliezen hadden in hun neus, die hadden geen leven meer, alles brandde, vaak ontstekingen ed.

Ik weet het niet, ik zou googlen op een methode om ze humaner te laten slinken, misschien heb je wel een allergie op iets en is de boel daardoor relatief gezwollen.

Ik ben trouwens geen arts, dus dit hele verhaal is lekenpraak maar ik zou er heeeeel goed over nadenken