Ik zit met een dilemma, wat te doen?

Heb de hele avond last van een drukkend gevoel op mijn borst ter hoogte van mijn hart. Heb ook last van last met ademenen. Ben bang om te gaan slapen, zeker omdat ik hartpatient ben (niet heel ernstig). Denk zelf aan een onschuldige hyperventilatie. Maar kan echt niet slapen dus moet ik naar huisartsenpost gaan? Wil niet kleinzerig zijn maar ook geen risico nemen. Alvast bedankt voor het advies.

Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt voor jullie advies, huisarts inmiddels langs geweest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

ik zou in jouw geval zeker even op zijn minst contakt opnemen met de hap maar langsgaan is echt beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even contact opnemen met een huisartsenpost; telefonisch of langsgaan. Vertel er zeker bij dat je hartpatient bent. In een geval als de jouwe geldt; baadt het niet, dan schaadt het niet! En het is sowieso goed voor je zenuwen en je nachtrust.

Welterusten voor straks, probeer je niet teveel zorgen te maken en neem dus eventjes contact op met ze. Je hebt niets te verliezen als je dat doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen risico nemen en met spoed je huisarts bellen!
Indien hij geen nachtdienst heeft, krijg je wel een bandje te horen met het telefoonnummer van een arts die wèl nachtdienst heeft.

Voel je niet schuldig of bezwaard om s`nachts medische hulp te vragen. Die arts krijgt ook betaald voor zijn nachtdiensten, en beter 10 keer te veel vragen dan 1 keer te laat zijn, en niets meer kunnen vragen.

Sterkte!!
(maar blijf niet rondlopen en gokken op een goede afloop)
Tijd voor actie! Bellen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heb je er aan als je niet gaat slapen en blijft zitten wachten? Bel de dokter, wat zou je anders moeten doen? Wachten tot morgen? dan voel je je nog ellendiger, ook omdat je neit geslapen hebt en dan is het gevoel daardoor ook heel anders.
Dus, kom op, je stelt je echt niet aan, dokter bellen. Beter 1 x te vaak bellen, dan dat ze je morgen vinden en er is niets meer aan te doen, toch?