Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik zit met een dilemma, wat te doen?

Heb de hele avond last van een drukkend gevoel op mijn borst ter hoogte van mijn hart. Heb ook last van last met ademenen. Ben bang om te gaan slapen, zeker omdat ik hartpatient ben (niet heel ernstig). Denk zelf aan een onschuldige hyperventilatie. Maar kan echt niet slapen dus moet ik naar huisartsenpost gaan? Wil niet kleinzerig zijn maar ook geen risico nemen. Alvast bedankt voor het advies.

Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt voor jullie advies, huisarts inmiddels langs geweest.

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon even contact opnemen met een huisartsenpost; telefonisch of langsgaan. Vertel er zeker bij dat je hartpatient bent. In een geval als de jouwe geldt; baadt het niet, dan schaadt het niet! En het is sowieso goed voor je zenuwen en je nachtrust. Welterusten voor straks, probeer je niet teveel zorgen te maken en neem dus eventjes contact op met ze. Je hebt niets te verliezen als je dat doet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100