Ik heb gehoord ;-)
goed voor de slaap, slecht voor sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
In principe ben ik per nacht meer uren bezig met slapen, dan met seks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
huh? nog niets van gemerkt :-)
Ik heb traagschuim uitgeprobeerd maar was er niet weg van... ik vond het letterlijk te traag gaan. Je zakt op een gegeven moment iets weg in het matras, maar als je je omdraait, moet die kuil ook weer bijtrekken. Dat voel je en ik vond dat niet prettig. Ik vond het matras ook aan de harde kant. Ik zweer bij pocketvering, maar dat zal voor ieder persoonlijk weer anders zijn.
Er zullen genoeg mensen zijn die helemaal voor traagschuim gaan, zeker weten, maar voor mij was het niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is geweldig, ik slaap er prima op.
ook heb ik een dun toppertje gekocht van traagschuim
dat gaat mee op vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben een maand geleden allebei een matras van traagschuim aangeschaft en het bevalt ons prima. Geen rugklachten, uitgerust wakker worden. Het is een traagschuim matras met 5 pocketzones van 21 cm dik.
Ik kan het aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk, heerlijk!
Ook ideaal voor mensen met gewrichtsklachten. Je hebt geen druk op de pijnlijke plekken omdat je naar gewicht wat dieper ligt.