straatvrees

nou ik heb sinds jaren heel erg last von straatvrees durf dus nergens heen omdat ik bang ben om de straat over te steken heb dus agrofobie waar zou ik hlp kunen krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

naar je huisarts gaan is de eerste stap: hij kan je doorverwijzen naar een professionele hulpverlener, en je eventueel ondersteunende medicatie voorschrijven.
ga er alsjeblieft achteraan, want het beperkt je leven zo enorm.
heb hier zelf ook jarenlang last van gehad, maar ik tippel inmiddels overal heen.
niet dat ik het fijn vind, maar het lukt me wel.
iedere overwinning is weer een boost voor je zelfvertrouwen.
succes en sterkte!
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar je huisarts en vraag hulp.
13 jaar geleden
Allereerst moet je naar de huisarts gaan en die kan je doorverwijzen naar een Psychotherapeut.
Alleen door een goede therapie kom je er weer overheen.