Is het over een week in mijn bloed zichtbaar dat ik hasj heb gerookt?

Ik heb over een week een bloed test voor standaard controle gaat de dokter ook zien dat ik hasj heb gerookt ben namelijk 16 en als hij dat ziet zegt hij dat dan waar me moeder bij is

10 maanden geleden
1.3K
Ritsuka
10 maanden geleden
Drugs zien ze alleen als de daar specifiek op testen
tinus1969
10 maanden geleden
Hangr verder af te aar de standaard controle voor is.

Antwoorden (1)

Van alle drugs blijft wiet het langst in je lichaam. Maar hoe lang blijft wiet in je bloed zitten bij incidenteel gebruik? Cannabis wordt na ongeveer een half uur in je vetweefsel opgeslagen en daarna in 2–7 dagen afgegeven aan je bloed. Hoe lang blijft wiet in je bloed bij chronisch gebruik? Dat kan wel 1–3 weken het geval zijn.
10 maanden geleden