Kan je andere dingen roken dan tabak?

Als je roken lekker vindt.. maar geen tabak wil roken, zijn er dan alternatieven?
Geen drugs natuurlijk... maar gedroogde bladeren van een andere plant bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.8K
Frimu2
11 jaar geleden
Paling en Worst.....in ieder geval
niet slecht voor de gezondheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaan kruidensigaretten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kreteh of zo iets Indische , kruiden sigaretten . En in de waterpijp wordt ook van alles verbrand (gerookt ) en ja riet (rotan) , en koeien mest :( br br gedroogd !

Het beste antwoord

"Greengo" is een tabaksvervanger. Het bestaat uit een mix van hazelblad, papaya, mint en eucalyptus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

11 jaar geleden
Je zou de Shisha-pen eens kunnen proberen; dat schijnt momenteel op basisscholen een rage te zijn. Het is een klein formaat waterpijp met hetzelfde aromatische zoete smaakje.
11 jaar geleden
Je kunt paling roken.... ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je wat het is, wat je ook rookt, er komen altijd stoffen vrij die je niet in je longen wilt hebben! Waarom zou je daar bewust aan beginnen?