Wat is het meest gevaarlijke drugs?

of zij alle drugs hetzelfde?
ik heb een verontrustend telefoon gesprek gehad ,met mijn nichtje, ze klonk niet erg helder, ze vertelde e dat ze gevaarlijk drugs had gebruikt, maar wil me niet vertellen, welke...
ik wil er info over opzoeken, om haar op de gevaren te wijzen,en hoop dat ze voor rede vatbaar is om hulp te zoeken en of te aanvaarden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Alle drugs zijn gevaarlijk als je er niet mee om kunt gaan.
Nederland is qua drugs een heel goed land waar veel zuivere drugs te koop is en door de openheid weten de meeste mensen hoe deze te gebruiken.

De gevaren zitten in middelen die je niet kent. Zelfs al gebruik je zelf GHB, als je een keer van een ander neemt moet je al voorzichtig zijn en een lagere dosis nemen bijv.

De verslaving is per drug verschillend sommige zijn lichamelijk andere geestelijk verslavend.

Gevaarlijker zijn de middelen waarvan je de dosis moeilijk kan bepalen daar moet je mee uitkijken
.
Als je niet sterk in je schoenen staat kun je er beter afblijven net als drank en roken.
Er zijn veel meer mensen in Nederland die af en toe een jointje roken of XTC en of GHB gebruiken dan je denk en die mensen vindt je in alle lagen van de bevolking en functioneren normaal. Die kunnen ook gewoon zonder maar zien het af toe als iets extra in het uitgaan of sexleven.

Mocht je ooit iets willen proberen of je nichtje willen helpen google dan eens op internet en kijk wat er bestaat en wat het met je doet.

Iemand die drugs gebruikt is niet direct een junkie net zoals iemand die een borrel drink niet meteen een alcohol probleem heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Christal Meth geloof ik, gisteren een documentaire gezien en is niet aan te bevelen.

Toegevoegd na 47 minuten:
Gezien de min dit er maar ff bijzetten: zij zal denk ik geen chrystal meth gebruikt hebben, maar is wel de meest gevaarlijke drug ter wereld mijn inziens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke ga ik zoeken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat hoop ik niet dat het dit is ..afschuwelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zal waarschijnlijk een bad kick hebben gehad. Hoop dat ze hiervan gelijk haar lesje heeft geleerd. Bespreek als ze weer helder is de situatie en vraag waarom ze dit heeft gedaan. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb haar gevraagd,nee het is niet deze...gelukkig.