Is het gevaarlijk om te roken als je je verstands kies hebt getrokken?

een jaar geleden
in: Gebit
1.1K
Ritsuka
een jaar geleden
Het is niet verstandig
HeerVoldemort
een jaar geleden
Heb ik gewoon gedaan, geen last mee gehad. Zorg voor een goede mond hygiëne. Komt het goed.

Antwoorden (1)

Ja. Roken verslechtert het herstel van de wond. Heeft de tandarts je verteld als het goed is, want het is een standaard waarschuwing na kiezen trekken etc.
een jaar geleden
Edraket
een jaar geleden
In de praktijk zal dit wel meevallen.
Een wond in de mond geneest heel snel.
Binnen enkele dagen.
Door roken wordt dit echt geen week.