Wat is het jaarlijkse tandpasta verbruik van 1 persoon?

Hallo, ik vroeg mij zo af hoeveel tandpasta (of hoeveel tubes) we gemiddeld per jaar per persoon gebruiken :). Iemand een idee?

een jaar geleden
in: Gebit
2.3K
Pieterke
een jaar geleden
Even googelen en je vindt dit: Wie volgens de regels poetst, gebruikt zo'n 2 ml per dag. Per jaar zijn dat ongeveer zes tubes oftewel €4,80. Met de duurste tandpasta's uit de test, Sensodyne Fresh Mint en Parodontax Fluor poets je bijna tien tubes van 75 ml weg, voor €29,50.

Het beste antwoord

Gemiddeld zo'n 6 tubes, als je twee keer per dag poetst en een beetje tandpasta, ongeveer ter grootte van een erwt, gebruikt.
SimonV
een jaar geleden