Ik heb constant lucht onder mijn bovengebit. Wat kan ik daartegen doen?

Ik krijg het niet genoeg aangezogen en doe dat dus de hele dag door.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Gebit
2.2K
ronron1212
3 jaar geleden
even je gebit laten na kijken zal niet helemaal goed zitten.
Amadea
3 jaar geleden
En anders speciaal daarvoor bestemde kleefpasta gebruiken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik heb dit probleem al verscheidene keren voorgelegd bij de tandprotheticus en het wordt niet verholpen, kleefpasta helpt ook niet.
Rieneke1
3 jaar geleden
Het past niet meer goed, dat betekent dat je toe bent aan een nieuwe.
Rieneke1
3 jaar geleden
Ga naar een ordontologist ipv een tandprotheticus ivm vergoeding.

Antwoorden (1)

Breng een beetje fixodent kleefpasta aan, dan blijft het zeker goed zitten en komt er geen lucht meer onder.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dat gebruik ik al, helpt niet
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@rockspooky
Had je bij je vraag moeten vermelden, dat je fixodent al gebruikt.
Ga naar de tandarts en laat een nieuw gebit aanmeten.