Is het in Italië goedkoper dan in België om een wortelkanaalbehandeling te ondergaan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Gebit
2.9K
ronron1212
7 jaar geleden
Een wortelkanaalbehandeling is niet zo duur de reis naar Italie is duurder en het verblijf.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja maar ik moet daar toch zijn...de vraag is enkel wat de prijs van de behandeling betreft.

Antwoorden (1)

Over het algemeen liggen de tandartskosten in Italië veel hoger in vergelijking met België.
Voor een totale wortelkanaalbehandeling betaal je in België € 85,- en in Italië al gauw € 135,-.
SimonV