Kent iemand een goed tandarts in Amsterdam (Zuid, Oost, IJburg, Centrum)? Dank

8 jaar geleden
in: Gebit
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hier de lijst met de toptandartsen, hoe ze hieraan zijn gekomen, geen idee:
http://www.zorgkiezer.nl/tandarts/Amsterdam

Het beste antwoord

Tandarts Chin (Apollolaan 175). Geweldige tandarts, van harte aanbevolen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Wat is jouw bron, hoe kunnen wij weten of dit waar is?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij heeft mij van mijn angst voor de tandarts afgeholpen. Ik ga al járen weer keurig volgens schema op consult. Een topprestatie (van hém).
Wouter2011
8 jaar geleden
Dank! Spreekt hij Nederlands?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, is geboren en getogen in Nederland.