Wat moet je eten om tandvlees snel te laten genezen?

Ik slik al vitamine c maar ik zoek eten dat zacht is met vitamine c er in.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
1.4K
Ritsuka
9 jaar geleden
bedoel je teruggetrokken tandvlees?
tinus1969
9 jaar geleden
Genezen waarvan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gaat om ontstoken tandvlees?

Antwoorden (3)

1 sinaasappel (120 gram) 61 mg
1 glas sinaasappelsap (150 ml) 48 mg
1 glas sinaasappelsap met vruchtvlees (150 ml) 53 mg

Aardbeien (100 gram) 60 mg
Sinaasappel (1 stuk) 60 mg
Kiwi (1 stuk) 60 mg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kiwi, broccoli, pepers, aardbeien en citrusvruchten zijn allemaal goede bronnen van vitamine C. Je geeft aan dat je al vitamine C tabletten slikt - het is aan te raden om een vitamine C supplement te pakken waarin ook bioflavonoïden zitten. Dit zijn stoffen die ook in natuurlijke bronnen van vitamine C aanwezig zijn en de opname van deze vitamine drastisch verbeteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
probeer eens met rode paradontax te poetsen