Is red bull e-liquid smaak slecht voor je tanden?

Had bij een vriend een heis genomen aan de electronishe sigaret met redd bull smaak en die smaakte echt na redbull

Maar is dit (net zoals echte redbull) slecht voor je tanden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
volgens mij niet, maar wel voor de rest van je lijf wegens de kankerverwekkende stoffen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kankerverwekkende stoffen??
Electrish roken is alleen waterdamp met een smaakje en beetje nicotine!

Antwoorden (1)

Alles waar suiker in zit is slecht voor je, teveel maakt je uiteindelijk dik, en je lichaam krijgt niet de juiste voedingstoffen. Dit soort drankjes zijn voor snel en tijdelijk werkende extra energie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees de vraag eens goed ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ja, ook slecht voor tanden dus :p