hoelang duurt het plaatsen van een spalk?

Ik moet morgen naar de Orthodontist maar ik heb nogal een krappe planning. Kan iemand me vertellen hoelang het duurt. het gaat alleen om het plaatsen van de spalk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een antwoord hierop heeft geen zin want als je afspraak al later aanvangt klopt het nog niet.

Het beste antwoord

Ik stond in 10 minuten weer buiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Plaatsen van de spalk: De orthodontist plakt de spalk achter je tanden vast met witte
tandlijm (composiet). Het duurt ongeveer 30 minuten.

Maar je moet er wel rekening mee houden dat je waarschijnlijk niet meteen aan de beurt bent, en dus enige tijd in de wachtkamer zult zitten.
Amadea