Waar kan ik goeie Mondwater + Tongreinigers kopen die ook in de winkel verkrijgbaar zijn?

+ Welk merk
Ik heb al zoveel geprobeerd maar niks helpt tegen een slechte adem...
Ik wil er nu echt wel een prijs van 20 euro ofzo vooor betalen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Slechte adem wordt dikwijls veroorzaakt door een slecht gebit. Ga je wel regelmatig naar de tandarts?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
elk half jaar ongeveer.
Cryofiel
10 jaar geleden
Laat de tandarts eens je tandvlees controleren. Wanneer heb je voor het laatst een tandsteenbehandeling gehad? Verder kunnen ook amandelstenen enorm stinken. Tot slot kun je een probleem hebben met de "afsluitklep" aan de ingang van de maag. Als die niet goed sluit, stinkt je adem enorm.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
@Cryofiel inderdaad goede aanvulling.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb idd last van amandel stenen maar ik heb 't idee dat het meer gewoon een vieze bacterie is op mijn tong.
Cryofiel
10 jaar geleden
Ruik maar eens aan zo'n amandelsteentje... goede kans dat daar de oorzaak van je slechte adem zit.

Antwoorden (2)

Bij de apotheek.
Daar verkopen ze o.a. Meridol.
Tandpasta, tongschraper en mondspoeling

http://www.meridol-halitosis.com/nl-NL/#/nl-NL/Producten

Toegevoegd na 2 minuten:
Een apotheek is ook gewoon een winkel.

Ook Halita is bij de apotheek te koop
De Halita producten (mondspoelmiddel, tandpasta, tongreiniger, spray) zijn verkrijgbaar bij elke apotheek of direct te bestellen via internet.
http://www.slechteadem.info/adviesenproducten/welkeproducten/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beide zijn ook verkrijgbaar bij DA.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die heb ik al op dit moment, ik vind het best wel goed maar ik erger me aan de pasta die na een week al bijna helemaal leeg is en niet los verkrijgbaar is.
Het nieuwste mondwater is CB12, te koop bij apotheker en drogist. Ik vind dat je er een vieze nasmaak van in je mond krijgt, maar mijn geachte echtgenoot zegt dat het werkt. Tongreinigers kun je gewoon bij elke drogist kopen. Daar kun je in principe geen buil aan vallen.